پادکست تاریخچه آموزش موسیقی به کودکان – بخش چهارم
29 اسفند 1400
ارسال شده توسط علی بادی
913 بازدید
تاریخچه آموزش موسیقی به کودکان
بخش چهارم
کارل ارف چه کسی بود ؟
این نظریه که موسیقی در فرد شروع میشود، مبنایی برای مفهوم اساسی آموزش موسیقی کارل ارف فراهم میکند که هدف آن تشویق «موسیقیسازی اساسی» است. زبان، رقص و موسیقی به عنوان سه شکل بیان با اهمیت یکسان تصور می شوند. بازی و بداهه نوازی در یک فرآیند کاری ترکیب می شوند که آزادی خلاقیت بالایی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند و منجر به فعالیت هنری یکپارچه می شود. سایر اشکال بیان هنری مانند هنرهای نمایشی و هنرهای زیبا نیز می توانند ترکیب شوند. این هنرمند برجسته آلمانی مبتکر شیوه خاصی برای آموزش موسیقی به کودکان بود که به کلاسهای موسیقی ارف معروف است. در این کلاسها مفاهیم اولیه موسیقی شامل: نت ها، کششها و نواختن سازهای بلز و فلوت ریکوردر به شیوه ای ساده به کودکان آموزش داده می شود در واقع شیوه ای که این موزیسین نامدار برای آموزش کودکان انتخاب کرد، اُرف شولوِرک نام داشت. او معتقد بود که یادگیری در کودکان، در قالب بازی و حرکت میسر می شود و ارف شولورک دیدگاهی برای آموزش عناصر موسیقی و حرکت است. این متد امروزه در بسیاری از کشورها به شکل توسعهیافته و گستردهای برای آموزش موسیقی استفاده میشود. او بر این باور بود که از ابتدا، کودکان علاقه مند به مطالعه نیستند. آنها بیشتر بازی می کنند و اگر شما علاقه خود را در قلب خود داشته باشید، آنها به شما اجازه می دهند تا در حالی که بازی می کنند، یاد بگیرند؛ آنها متوجه خواهند شد که آنچه که آنها به دست آورده اند، بازی کودک است.
دانلود پادکست تاریخچه آموزش موسیقی به کودکان - بخش چهارم در سایت Piano4all.ir
پسورد فایل : گزارش خرابی لینک
محل نمایش فرم گزارش مشکل دانلود شما.
دیدگاهتان را بنویسید